GFR 15٪ و تورم، چگونه به بهبود عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

GFR 15٪ و تورم، چگونه به بهبود عملکرد کلیه

GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) که آن هم عملکرد کلیه به نام ما نشان می دهد آسیب درجه کلیه. هنگامی که GFR به 15 درصد کاهش یافته است، کلیه قادر به خوبی کار می کنند برای از بین بردن همه چیز ناخواسته از جمله سموم، آب اضافی و مواد زائد از بدن به طور کامل است. و به این ترتیب، بیماران خواهد شد بسیاری از ناراحتی های مانند تورم، کم خونی، استفراغ و غیره داشته باشد. بنابراین، آنها می خواهند به بهبود عملکرد کلیه به خاطر زندگی یک زندگی عادی.

GFR 15٪ به معنای بیماران باید برای دیالیز در آینده اخیر. و اگر عملکرد کلیه به میزان 30٪ بهبود یافته است، بدون نیاز به دیالیز وجود دارد. علاوه بر این، تورم است چرا که آب است که باید از بدن توسط کلیه ها حذف شدند در بخشی از بدن جمع شده بودند. بنابراین، هنگامی که عملکرد کلیه ها افزایش یابد، تورم ناپدید می شوند. از این رو، چه درمان می تواند بیماران مبتلا به GFR 15٪ کمک و تورم بهبود عملکرد کلیه.

درمان فشرده سازی گرم. آن را به پرس گرم است منطقه Shenshu بیماران با طب چینی. با توجه به نظریه طب چینی، در طول درمان، ماده فعال از طب چینی وارد بدن خواهد شد و رسیدن به کلیه است. در عین حال، در حالی که با فشار دادن گرم بیماران، چی سالم اضافه خواهد شد و تلاش خود را برای شکست دادن بیماری. در گذشته، سلول های کلیوی نکروتیک آسیب دیده اما نه تعمیر خواهد شد. زمانی که کلیه بازسازی شده است، تورم دور محو خواهد شد، که GFR افزایش خواهد یافت و از درمان یک زندگی بهتر داشته باشد.

اگر شما علاقه مند در درمان برای اصلاح این بیماران مبتلا به GFR 15٪ و تورم، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام می دهیم.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: